Saturday 2 January 2021

Jemputan dan Undangan Tahun 2021

 Assalamualaikum... 

Untuk semua adik beradik di group ni minggu akhir tahun 2020.. ada cuti panjang, bagaimana kalau kita buat acara di pantai, dan alhamdulillah saya ada sedikit rezeki, jadi nanti saya yang tanggung kos penginapan dan semuanya...

Ada 15 bilik bagi yg mungkin nak menginap dgn klrga.. 

30 Dis 2020 - 1 Jan 2021... kita sambut malam tahun baru di sana...

semuanya saya yang tanggung, termasuk makan seadanya, jadi cuma datang bawa klrga  atau sendiri.. 

  

Acara :

-  Karaoke 

-  Bakar2 ikan, Ayam,

-  kambing, jagung.. 

-  sembang2.. 

   Akhir tahun


Untuk yang ingin nak joint, sila tulis nama dan berapa yang hadir.. Mohon secepatnya......  agar saya dpt mempersiapkan segala sesuatunya...

kita happy happy dan bahagia bersama.


Ditunggu maklumbalas paling lambat 29 Dis 2020...

Semoga acaranya nanti berjalan dengan lancar.


Kegiatan ini saya lakukan sekadar menyambung silaturrahim saya dengan kawan-kawan...


Jangan lupa.. S O P.. 

Mask, hand sanitizer 

Perjarakan.. Sesama kita.. 


Sila masukkan nama di bawah... 

1)- ⁩ 

2)-

3)-


Sekian dan

Terima Kasih.. 



Ini adalah  *"CONTOH"* undangan utk acara cuti menyambut tahun baru... 2021

jadi klu ada yg mau buat acara seperti di atas tolong jangan lupa jemput *SAYA* juga yer...🤣🤣🤣✌️✌️✌️




No comments:

Post a Comment